15 април 2015 г.

Пролет

Крива зима, крива пролет.... Беше задължително да възкръсне по Великден!



Тъкмо решихме, че зимата си е отишла, Баба Марта прати сняг, да не се чувстваме ощетени от зимата.


Снегът обърка плановете на кокичета и мини ириси, вторите си останаха под снега ден преди да разцъфтят. Но пък игликите ми напълниха душата, догодина предвиждам да направя няколко масива.




Другите ми отличници са нарцисите. И от тях ще се купува есента. Не им пречи лятното поливане.



От всички засукани мускарита оцеля и се множи само дивакът. И той ще се разсажда.


За рождения ден на сина ми направих любимата семейна торта, уникално вкусна лимоново-вишнева. На външен вид обаче не е красавица, нямах време за специални украси от типа Соник , затова се справих с каквото имам - цветя естествено. И те са предимно сини :)


Тази година си бях планувала да купя чрез една велинградчанска майсторка на шаренето на яйца комплект за шарене. Обаче ми се объркаха нещата, нищо не купих, дори мислех да мина с едноцветни яйца, но в последния момент реших да вложа малко творчество. Не станаха кой знае какви, но са интересни.


  Сега се чудя как да опитомя тези дивачета.




 Майка им е полу-дива котка, която като реши да си отбие котетата, ги води в нашия двор. Не знам дали защото при нас има храна за доизяждане и вода в изобилие, или защото баща им е нашия котарак, съвсем очевидно. Този път са пълни дивачета, допускат ме на не повече от метър. Безнадежден случай са, а толкова ми се иска да ги социализирам и предложа на някого, уникални сладури са! Двете са пухчовци, а това с гладкия косъм има двуцветен нос - лявата половина е кафява, а дясната - бяла. Или обратно - зависи дали е моята или неговата гледна точка.

Няма коментари:

Публикуване на коментар