15 ноември 2014 г.

Играли ли сте Лото Спорт?



     Аз не бях. Не съм хазартна личност, ама изобщо.


http://takva.co.uk
    Обаче ми трябваше нов ваучер за телефона......
  Отидох аз на Лафката, попитах и поръчах. Жената вътре се обърна с профил и нещо взе да щрака, като междувременно започна да ме атакува с реклама, как Bob имат промоция, ваучер за 6лв, който.... Аз не бях съвсем сигурна дали не ме е разбрала, или е решила да ме вербува като клиент на Bob и повторих с най-твърдия тон, на който съм способна какво искам.
  Понякога наистина се опитвам да бъда твърда и рязка, но представа си нямам как звуча отстрани, защото непрекъснато хората споделят без да им искам мнението, как съм събрала цялото спокойствие на света и не могат да си ме представят ядосана, а телефонните анкетьори ме питат мама и татко дали са в къщи.




  Сигурно изглеждам като лесна жертва на реклама, в случая също, но жената от Лафка идея си няма колко неща искам да купя и направя, но за повечето не ми стиска. Погледът под очилата се обърна към мен :

  - Номера на телефона?
  Аз реших, че вече става твърде нахална и защо по дяволите й е този номер??? Но изненадата от въпроса и любопитството ми бяха по-големи и отроних само учудено: - Защо???
  - За да ви заредя телефона !
Така е то, като не съм запозната с хода на техническия прогрес.
Като човек, на който не му се налага често да си диктува телефона малко се поизпотих. Ами ако продиктувам грешен?
 Въведоха номера. Чакам аз, чакам - няма sms. И докато си чакам леко наплашено, наблюдавам един мъжага, който приключи с фишчето на Лотото, каза Чао с тон на редовен клиент и изчезна.
 Не е ли примамливо? 





  Хайде сега си признайте, че много ви се иска да сте на мястото на онези късметлии, дето подскачат по телевизията, че са спечелили. Ами аз много искам. Бях разпитала една позната как се играе, тя нищо смислено не ми обясни и аз реших, че не е лесна работа.

  И като не съм човек, който се втурва да се бори с всяка трудност, все едно не може да я подмине или заобиколи и да продължи лежерно да тъне в невежество, досега не опитах.
 Обаче си чаках sms-а от ваучера и червейчето ме човъркаше направо болезнено.
   - Как се попълва тази игра? - Ох, най-сетне се престраших.
  - Ами ето тук са готовите талони, тук си ги попълвате вие.
 Жената явно си мислеше, че поне малко съм си отваряла ушите за рекламите, а аз се колебаех дали да й разваля впечатлението или да си взема готов фиш.
 Посегнах към непопълнените, но общо взето се чувствах като в китайски сайт и пак повторих:
 - И как се попълва?
 Смс-ите ми започнаха да пристигат, едното притеснение изчезна, обаче ме завладя другото - че някой ще трябва да изтърпи тоталната ми тъпотия по въпроса за лотото.


senzacia.net

 Малко беше късно да оставя фиша, затова продължих с тъпите въпроси, и след всяко второ  -

Аааа, разбрах! - следваше обяснение, от което разбирах, че нищо не съм разбрала .
Ама може ли такъв богат избор на числа! Друго си е да сместиш рождените дати и месеците - до към трийсто число.
 Въздъхнах облекчено и  докато чаках 4-те минути мислех да си купя кафе от кафе машината наблизо.
 Да ама жената е опасна търговка, все едно е съдружник на Лафка. Веднага започна да ми предлага кафета с туй и онуй.
И почти се беше предала, докато не проби защитата ми с Промоция, естествено и обезкуражаващото - Аз и малко мляко ще Ви добавя. А Нейно Величество Промоцията включваше кафе и студен чай за левче - няма как да устоя на такова предложение, кафето ще преглътна някак, а децата после ще са щастливи. Разбрахме се!





 Аз пък взех че избрах Личи, защото съм експериментатор и от друга страна не мога да оплюя нещо, преди да съм го опитала. Леле мале, сега, викам си, ако нищо не спечеля, значи и Личито няма да харесам, защото пък съдбата си знае - тя винаги дава знаци.

Не че ако ми харесаше нямаше да кажа, че съдбата е благосклонна и ме е утешила.



 Да знаете, че Личито е отврат под формата на студен виетнамски чай, нещо като силно разреден сок на компот от праскова.

  Нищо не спечелих.
 Взех си листчетата да си ги разучавам в къщи - ако ще играя отново, да  не дам възможност на някой да ми пробутва ваучери, чайове и кофти кафета.

http://www.avtora.com






Няма коментари:

Публикуване на коментар