25 март 2014 г.

Пролет 2014





Тази пролет реших, че публикацията ми до голяма степен ще повтори миналогодишната, затова и мързелът ми надделя и не се утрепах от снимане. Всичко е орязано, подстригано, днес и тревата е окосена. Туите отново бяха жестоко подравнени, този път от мен, с големия храсторез. Знам си , че съм яка, но след цяла зима бездействие, на другия ден се чувствах разглобена. Това лято няма да пропусна да ги подстрижа поне веднъж, за да не се боря толкова догодина.Но ще се наложи да се боря с юниперуса, защото голямата стълба ще ми дойде малка. Грозна гледка е подрязания жасмин, но в края на лятото ще е виснал до средата на стената. След като качих снимките им, ги видях, и ми се стори по-добре да ги няма.



Животинките, или поне част от тях. Паунът вече е истински мъжкар, с дъъълга дълга опашка:






Японските ми дюли с истинските им цветове. Май имам нужда и от розова.



Флокс и бъзето Черна дантела, засега в няколко бода само:



Няма коментари:

Публикуване на коментар